Top Ad unit 728 � 90

.

Parti Kur Oy Verelim Sözleri Gülşen

Parti kur oy verelim şarkısı sözleri ile 2015 tam seçimlere yakın çıkan parti kur oy verelim Gülşen'in şarkısı dikkat çekici değil mi? Parti kur oy verelim şarkı sözleri yazımızın devamın da sizlerle.

Parti Kur Oy Verelim Sözleri Gülşen
Parti Kur Oy Verelim Sözleri Gülşen
Parti kur oy verelim şarkısı sözleri ...

Var Benimde Makul Sebeplerim

Anlatsam Aklın Durur

Kimseye Bakma Fazla Yanaşma

Aman Aman Şeytan Doldurur

Daha iyi Şeyler Var Hayatta Diyorlar Ne Ki Onlar

Ben Sana Ben Sana Fanatik Oldum

Beş Vakit Dua Ediyorum

Okuyup Okuyup Üflüyorum

Bir Baktın Diye Sevindirik Oldum

Parti Kur Oy Vereyim

Alayına Ayar Çekeyim

Aç Kapını Gireyim

Niyetim Belli

Talip Çok Söyleyeyim

Ama Ben Senle Evleneyim

Gönüllü Askerinim

Silahım Belli

Parti kur oy verelim klibi...

Parti Kur Oy Verelim Sözleri Gülşen Reviewed by Kulolmak on 00:37 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Gıcık Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015

�leti�im Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Bölüm Fragmanı Son Bölüm Kıyafetleri