Top Ad unit 728 � 90

.

4 Nisan Beni Affet 948. Bölüm özeti tüyoları

 Beni Affet tüyoları

Beni Affet 948. Bölüm özeti ;

Star Tv kanalın da en uzun soluklu hafta içi her gün olan Beni Affet dizisi özet ve tüyolarını artık GICIK HABER sitemizden öğrenebilirsiniz, işte Beni Affet 948 bölüm 4 nisan özeti;

Beni Affet 948. Bölüm tüyoları özeti ;

4 Nisan Beni Affet 948. Bölüm özeti tüyoları
4 Nisan Beni Affet 948. Bölüm özeti tüyoları
Feride, Cüneyt’in sürprizi ile büyük sevinç yaşar mı?

Demir’in yaptığı iyiliklere karşı büyük minnet borcu hisseden Şahin, Bahar’ın Demir’den boşanma isteğini reddederek, Sevgi’den konuyla ilgili elinden gelen çabayı göstermesini ister. Umut ise çalıştığı alışveriş merkezinde başına bela olan bir genç kızla garip karşılaşmalar yaşar.

Feride’nin eski kimliğini almak için başvurmak istemesi, Sedat’ın sinirlerini bozar. Güneş’in bundan böyle her zaman yanında olmasını isteyen Feride, Cüneyt’in sürprizi ile büyük sevinç yaşar. Reyhan’ın izini bulan Murat, onun başka biri ile birlikte olduğunu öğrenince şaşkına döner.

Oyuncular: Şeyma Korkmaz (Feride), Murat Danacı (Cüneyt), Gaye Turgut Evin (Bahar), Mert Altınışık (Kemal), Nusret Şenay (Osman), Ulviye Karaca (Zühre), Zeynep Yasa (Yıldız), Ötüken Hürmüzlü (Ferman), Gamze İğdiroğlu Başarır (Eylül), Deniz Evin (Umut), Ceren Y.Karakoç (Kader), İlkay Kayku (Sevgi), Zeynep Aytek (Nazire), Yağmur Özbasmacı Mermer (İnci), Mithat Erdemli (Aziz), Okan Şenozan (Şahin), Gökberk Yıldırım (Murat), Banu Güngör İnal (Solmaz).

Beni Affet 4 nisan,Beni Affet 4 nisan 2016 özeti,4 nisan Beni Affet 948 bolum,Beni Affet 948,
4 Nisan Beni Affet 948. Bölüm özeti tüyoları Reviewed by Kulolmak on 01:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Gıcık Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015

�leti�im Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Bölüm Fragmanı Son Bölüm Kıyafetleri