Top Ad unit 728 � 90

.

Altın Petek Bilgi Yarışması Başvuru Formu (TRT 1)

Altın Petek Yarışması Başvuru Formu

TRT 1 ekranların da yeni bir yarışma programı daha başlıyor ismi Altın Petek bilgi yarışması bu yarışmaya nasıl katılabilirsiniz ne yapmak gerek sizlere haberimizde aktarmak istedik. Altın Petek yarışması başvuru nasıl yapılır? Altın Petek Yarışması başvuru formu konusun da sizlere GICIK HABER olarak bilgi verelim.
Altın Petek Bilgi Yarışması
Altın Petek Bilgi Yarışması

Altın Petek yarışmasına nasıl katılabilirim? Altın petek başvuru formu. Engin Hepileri sunuculuğunu yapacak bakalım TRT 1 kanalı yakın zamanda bu yarışma hakkın da bilgi verecek ve biz sizlerle bu bilgiyi en hızlı şekilde paylaşacağız. Yarışmanın ödülü 1.000.000 tl kazanabileceğiniz yarışma Trt 1 de başvuru formu yakın da yayınlanacak bizi takip etmeye arada sitemizi ziyaret etmeye devam ediniz.

>>> Altın Petek Bilgi Yarışması sunucusu kimdir? <<< Haberimize bakınız

Daha yakın bir zamanda >>> Kuyruk yarışması <<< ile yerli bir yapıma imza atan TRT 1 kanalı yerli format yarışmalara bir tane daha katıyor çok yakın da...

Başvuru bilgilerini aşağıdaki linkten paylaşacağız güncelleme olacaktır...

>>> ALTIN PETEK BİLGİ YARIŞMASI BAŞVURU FORMU <<<

Altın Petek Bilgi Yarışması Başvuru Formu (TRT 1) Reviewed by Kulolmak on 00:01 Rating: 5

4 yorum:

  1. son derece seviyeli eğlenceli heyecanlı bir yarışma bu güzel atmosferde yarışmayı kendi bilgi dağarcığımı denemeyi arzu ederim saygılarımla başarılar

    YanıtlaSil
  2. Lütfen o kadar çok istiyoruz ki anlatamam inanınki o heyacan biliyorum kimseye haksızlık olmaması gerekir ama lütfen bizide görün karamana da ve sesimizi duyun artık nasıl duyuracagımı bilmiyorum artık telf açıyorum bakalım diyorsunuz nasip diyorsunuz bilmiyorum artık sesimi nasıl size duyuracagımı ama lütfen karamanda bizimde sesimizi duyun ve cvp verin lütfen biliyorum yogunsunuz ama lütfen bi cvp verin isteğimiz hakkında

    YanıtlaSil
  3. Biz yarışmayı çok beğenerek izliyoruz kaliteli bir yarışma sizden isteğim lütfen bizede sıra gelsin artık biliyorum çok yoğunsunuz talep çok fazla ama bizimde karamandan sesimizi duyun ve cvp verin lütfen daha ilk defa böyle yarişmalara karamandan katılan biz oluruz inşaallah biliyorum nasip kısmet işi bunlar kimseyi ayırdım yapmadan çagırdıgınızı biliyorum ama lütfen bizede bir sıra veri bizde gelelim ve o heyacanı bizde yaşalım izin verin bu heyacanı yaşamaya haberlerinizi bekliyoruz inşallah

    YanıtlaSil
  4. Size yazdığım yorumları niçin yayımlamıyorsunuz

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by Gıcık Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015

�leti�im Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Bölüm Fragmanı Son Bölüm Kıyafetleri