Top Ad unit 728 � 90

.

En İyi Benim 25.11.2016 Mert

http://www.dizibilgitv.com/tag/en-iyi-benim-son-bolum-bugun/
En İyi Benim 25.11.2016 Mert

Hayatının aşkını arayan bir erkek ve onun için “En İyi Benim” diyen 4 kadın. Tek bir amaçları var; o da kalplerinin gerçek sahibini bulmak.

Hanımlar, “Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer” diyerek yemekler yapacak, “En güzel benim” diyerek süslenecek.

En İyi Benim Mert Kimi Seçti

Kalbinin gerçek sahibini bulmak isteyen beyefendi ise, her gün hanımların birine konuk olup baş başa akşam yemeği yiyecek. Cuma günü haftanın finalinde ise tüm hanımları kendi evinde ağırlayarak kararını açıklayacak.

“En İyi Benim” diyen baylar ve bayanlar bu programda ruh eşlerini bulmak için tüm hünerlerini sergileyecek.
Aşkın büyüsüne kapılanlar, gerçek sevgiye inananlar, ekran başına. En İyi Benim hafta içi her gün
10.00 'da FOX’ta!

Mert Kimi Seçti
En İyi Benim 25.11.2016 Mert Reviewed by Kulolmak on 23:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Gıcık Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015

�leti�im Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Bölüm Fragmanı Son Bölüm Kıyafetleri