Top Ad unit 728 � 90

.

İşte benim stilim 21 kasım en yüksek Puan,21.11.2016

İşte benim stilim 21 kasım en yüksek Puan,21.11.2016

Yarışmacılar tüm hafta boyunca stilleri ile
jürinin karşısına çıkıyor, jüri tarafından tarzı en çok beğenilen
yarışmacılar gala gecelerine avantajlı olarak başlıyor. Her gün
İşte benim stilim 21 kasım en yüksek Puan,21.11.2016
İşte benim stilim 21 kasım en yüksek Puan,21.11.2016
verilecek konseptlere uygun giyinen yarışmacılar, ünlü konuklar
eşliğinde yapılacak Gala Gece’lerinde ise büyük heyecan yaşıyor.
Eleme gecesi podyuma konsept kıyafetiyle çıkan yarışmacılar jüri üyelerinden 5üzerinden puan alırlar. Jüriden en düşük puanı alan 1 yarışmacı ileyarışmacıların birbirleri için yaptıkları değerlendirmede en çok gitsin oyu alanyarışmacı elenmek üzere tekrar podyuma çıkarlar. Bu iki yarışmacıdan 5 jüridenen çok gitsin oyu alan elenerek hayallerine ve büyük ödüle veda eder.

Birbirinden zorlu 14 haftanın sonunda bir yarışmacı birinci seçilecek ve 100 Bin TL’likpara ödülünün sahibi olurken, Türkiye’nin en tarz kadını ünvanı ile de taçlandırılacaktır.

Herhafta en popüler şarkıcıların konuk olacağı İşte Benim Stilim’de konuklar şarkılarını seslendirirkenyarışmacılar podyumda yürüyecekler. Ayrıca her hafta ünlü bir isim konuk jüriolarak programa dahil olacaktır.
İşte benim stilim 21 kasım en yüksek Puan,21.11.2016 Reviewed by Kulolmak on 20:41 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Gıcık Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015

�leti�im Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Bölüm Fragmanı Son Bölüm Kıyafetleri