Top Ad unit 728 � 90

.

Yemek yiyorum ama doymuyorum işte sebepleri

Yirmi birinci yüzyılda Dünyayı tehdit eden en büyük hastalık obezite beslenme uzmanlarının açıklamalarına göre Türkiye'de obezitenin yüksek olduğu ülkeler arasında ilklere doğru ilerliyor bir beslenme uzmanının açıklamaları şu yönde obezitenin en büyük etkeni insanların yemek yemesine rağmen tokluk hissinin oluşmaması Buna çözüm olarak şu tavsiyelerde bulunmuştur sofraya oturduğumuz zaman suyu Yemekten önce içmeli Ve sofradan kalktıktan 30 dakika sonra yudum yudum Oturarak su içmelidir sebebi ise yemek yediğimiz anda midemi asit salgılamaya başlar ve Biz su içtiğiniz zaman bu Asitlerin özelliğini yitirir ve hazımsızlık başlar ve bu arada su ile buluşan midemizdeki yiyecekler hazmedemediğini için şişmeye başlar ve mide genişler mide genişledikçe daha çok yeme isteği oluşur ve kısa sürede tekrar acıkırız Midemiz dahada genişlediği için bir dahaki sefere daha çok yemek yeriz ve bu böyle sürer gider Tabii akabinde yüksek kilo problemi başlar ve obeziteye doğru ilerleriz bunun çözümü olarak suyun çok tüketmeliyiz ama bilinçli bir şekilde tüketmeliyiz bilim adamları ne kadar su tukeceğimizi şu şekilde açıklamıştır bir insan her 25 kilosuna 1 litre su içmelidir örnek olarak 100 kiloluk Bir insan günde güne yayarak yudum yudum oturarak içerek tam dört litre su içmelidir 75 kilogram olan bir insan günde 3 litre su içmelidir bu suyu içtiğiniz zaman sindirim sisteminin düzgün çalışır bu sistemi uyarak bilinçli su kullanırsak yüksek kilo problemlerinden de kurtulmaya başlarız sindirim sistemimiz düzgün çalıştığı için kilo vermeye başlarız ve bilim adamları birçok hastalığın yeteri miktarda su içmediğimiz için oluştuğunu ispat etmişlerdir iranlı bir bilim adamının anlattığına göre vücudumuzdaki birçok hastalık su içmediğimiz için meydana gelmektedir.
Yemek yiyorum ama doymuyorum işte sebepleri Reviewed by Unknown on 17:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Gıcık Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015

�leti�im Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Bölüm Fragmanı Son Bölüm Kıyafetleri